Meleginannesi55 Slm kızlar ilk dozda hiç acı olmamıştı şimdi kolumun acısı sabahtan beri dinmedi iyi gelen bişey varmı sürekli sıkıyorum diğer elimle ovalıyorum😫😫😫
Ftsctn_20 Ağrıyan kolunuzu dinlendirin mümkün mertebe kullanmayın o kolu ve üzerine yatmayin. Bir iktidar güne geçer . Geçmiş olsun.
Meleginannesi55 GizemBeidokhti benim ilk doz 20.haftada oldu biraz geç kayıt yaptırmıştım sağlık ocağına ikinci doz 27.haftada oldu
Pcoslubiranne Meleginannesi55 ben 4. Dozu oldum dun dogumdan 16 ay sonra oluyor hala uzerine yatamiyorum aciyor.
Poncikveannesi Ben kendi yöntemimi söylim gece bilerek aşılı kolumun üstüne yattım sabrettim sabaha daha iyiydim ama canım herkesin acı eşiği değişir dayanamazsan yapma