Sinemhira Herkese mrb ben 31+2 günlük hamileyim ve burnum sürekli kaniyo burnumdan alan kanda pıhtı şeklinde çıkıyo doktora söyledim ama normal diyo burnum iki günde bi kaniyo benim gibi yaşayan var mi bu durumu
Caglass Sinemhira 22 haftalığım benimde kanıyo malesef normal diyolar. Bide coraspin kullandığım için her gün yaşıyorum bunu
Sinemhira Caglass bende kullanıyorum coraspin ilk hamileligimde kan pıhtılaşması vardı onda da çok burnum kanardi benle hamile olanlarda hiç kimsede yoktu şimdi ikinci hamileligim doktor kontrol amaçlı coraspin verdi ama çok kaniyo tedirgin oluyo insan