Aysn__ kesinlikle alma hastanenin yakınlarında elbet eczane vardır gerekirse gider ordan alır eşin, hastanelerde genel olarak mama vermek istemiyorlar, seni emmesini istiyorlar olmazsa pompayla (hastane tipi pompalar çok güçlü) çekmeye çalışıyorlar sütü zaten ilk etapta çay kaşığı kadar süt gelse yeter evladına o nedenle şimdiden çantana koymana gerek yok umarım hiç ihtiyaç duymazsın