Kubra2503 KıZlar merhaba 29.haftamdayım bu akşam üzerinden beri karnımın sağ alt kısmında sık sık seğirme oluyor yaşayan var mı normal mi acaba
Blackmom Kubra2503 bende son 2 haftadır çok yaşıyorum bebeğin hıçkırmasıdır dediler. Kalp atışı gibi atıyor ve bazen uzun bazen birkaç dakika sürüp geçiyor