Gulanelis Aylaaaa valla canm istedi bir kere içtim sanmıyorum bir şey olacağını ama doktora danış istersen canm
Simya Aylaaaa Sütten bile o kdr tiksimdim ki sadece nesguikle içebiliyorum .. Ama bu ürün özellikle çocuklar için piyasaya sürüldüğü için zararlı olcagını hiç düşünmemiştim .. İnş zararı yoktur 🙈🙈
Aylaaaa Gulanelis Şuan içiyorum 😂 Merak ettim genelde iyi oluyo diyorlar çünkü sütü sade içemiyorum 🤦🏻♀️
deletedmom2626 Aylaaaa canım benim birisi bir ara post açtı. Bende tabi. Doktor demiş kıza Nesguikli süt iç bebeğe kilo aldırırmış. Bende sdce 3 günde bir içiyorm. Yarın doktor kontrolünde kesim sorucam bunu. Çünkü asla sade içemıorm
kucuksusaminannesii Zarar degilde bebege kilo aldirdigini duymustum 25+1’im bende cok içtim bi ara hicbir zarari olmadi şimdi sütü saleple icmeye basladim😋
Bugleminannesi Aylaaaa geçen hafta burda bı bayan bebeği kilo almiyormus doktor gunde 2 bardak nesguik süt önermiş bidahaki kontrolünde bebeğinin kilo aldığını öğrenmiş .bende geçen haftadır yatarken 1 bardak içiyorum .
Yenianne65 Aylaaaa hayır zararlı Tabiki de çocuklara bile vermeyin diye duymuştum içinde aroma arttırıcı seyler ve katkı maddeler var
Senyorita Gıdadedektifi sayfasında bu ürünü araştırmış ve kakao ve şeker ürünün %98’ini oluşturuyormuş. Büyük ihtimalle şekerden kaynaklı da bebeğin kilo olmasını sağlıyor.