Grhn çok sağolun ☺️ Ben son haftalarda pilates topu üzerinde zıpladım. Gebeliğim boyunca yürüyüş yaptım. Çok hareketliydim. Hurma birkaç tane yedim.Son güne kadar kendi işimi kendim yaptım. Size tavsiyem bol bol yürüyün ve merdiven inip çıkın. Ben 0 açılma ile hastaneye yattım. Suni sancı ile doğumu başlatacaktı doktorum ama gerek kalmadı :)