Ben de erkenden giymeye başladım rahat da ettim. Otururken, veya yemek yediğimde rahatsız ediyordu. Ama şimdi 5,buçuk aylığım beli esnek normal pantolonlarımı taytlarımı göbeğin aşağısına gelecek şekilde giyebiliyorum. Önceden bebek daha aşağıda olduğu için daha fazla rahatsız ediyordu sanırım alt kısmı