Ysmnnnne yakınım doğum yaptı onun beni teşvik etmesiyle gidiyorum 2 oldu haftaya tekrar gidicem simdilik yeni hastane ucu bucagi yok ben murat afşin turhana gidiyorum sezaryan olacak o yüzden normalde ozele gittim bu zamana kadar maddi durumlar ve piyasanın pahalili beni mecbur kıldı 1 ve 2 kisilik odalar hizmet gayet güzelmiş anne bebege cip takiliyormus dogum aninda karisma calma olmasin diye yemekleri vs kapalı kutularda geliyormuş 22 ocakta nstye girmeye baslicam inş pisman olmam 1 ayım kaldi deneyimlerimi bende paylasicam
Bu arada Ozellerden daha lüks suanki durum icerde kaybolursun gratis bile var sen düşün oda susleme paketleri fotograf cekimi bütçe bütçe değişiyor yapma imkaninda var