1seda1belinay Kızlar hayrlı aksamlar bugn ısıtme testi yapıldı kızıma 10 gunlk olduk ama sag kulaktan gecmedı 😪😪😪 okadar uzuldum ki doktr normal olablcgnı soyledı 10 gun sonra tekrar bakılacak 😪 bu sekilde sıkntı yasayan sonra olumlu sonuc alanınız varmı aranızda
Canselgly 1seda1belinay ayrıca geçmiş olsun inşallah bir problem olmaz 🤲 dua edelim 10 gün sonra düzelir inşallah ❤
1seda1belinay Canselgly ısıtme testi kimi hastanede 5 gunde kimisinde yedi gunde ımıs canm bızı 10 gun sonra cagrmstı bugn ıcın.. Insallah duzelir canm