Hamileliigimin son ayında piyasada ki d vitamini damlaların çoğunun palm yağında çözüldüğünü ögrendim maalesef, bir işe de yaramıyormuş araştırın derim. Zararın neresinden dönersen kardır diyerek Ocean d3,k2 damla aldım, zeytinyagı var içerisinde 😏 eczaneden 82 liraya aldım, son ayımda güneş göremediğim için helali hoş olsun. Bir kere daha ilaç sektörüne lanet ettim.