Yani memnunuz artık 38+2 olduk elhamdulillah.yani Güler yüzlü naif birisi.elhamdülillah gebeliğim güzel geçtiği için açıkçası bir doktorda extra ilgi aramadım :) rutin kontrollere gidip geldim o şekilde.eğer sıkıntılı bir gebelik ise Kemal coşkun öneriliyor genelde.