Vesiley 30+2 haftalığım normal doğum için bişeyler yapmalı mıyım sadece yürüyüş yapıyorum günde yarım saat yanlış bir hareket yapıp erken doğum olmasından korkuyorum siz neler yapıyorsunuz canlar doğuma hazırlık olarak🤗