Seda--urganci Şişli Echomar'da cektirmistim. Sadece regl sızısı yaptı kasiklarimda. Cok rahattim. Telefonda, bayiltacak mısınız diye sordugumda, ilişkiye rahat girebiliyorsanız gerek yok demişti. Uzun oldu ama ben özelde memnun kalmıştım. Devlette yaptıranlar da var. Acı eşiği yüksek insan iyi geçti diyor ama diğerleri zor diyor. Benim de yüksektir ama ben yaptırmak istemedim:)