msrcmm Eritrosit 4 Lökosit 42 sadece akıntım var. Kaşıntı yada yanma yok. Kültür sonucunu bekliyorum. Endişeliyim başına gelen var mı?
Zeyk msrcmm bugün bende kültür verdim. Bazen enfeksiyon bazense böbrekte taş kum vs olabilir dedi kültür sonucuna göre ilaç yada üroloji yolu gözüküyor 🙁 eritrosit 22 lökosit 10 birde bunların dışında bakteri gözüküyor.
Merve6475 msrcmm bakteri 2 lökosit 46ydı eritrosit 0 hic b i sikayetim yoktu monurol verdi tek doz bol bo su iciyorum doktor sorun değil dedi
gamzosgamzos Canim korkulacak rakamlar degil kulturde ureme olmazsa buyuk ihtimal sadece monurol vericektir doktor ben 145 lokositle doguma girdim gecmis olsun
msrcmm Merve6475 bana da monurol verdiler kullandım ama 3 güne daha da arttı lökosit. Vücudumda kırgınlık var hasta gibiyim ve öksürük de cabası ☹️