Berrygurumi rumeysakara12 her hafta giriliyor ama doktor 2-3 gün sonra fln de çağırabiliyor, benim gibi ☺️
Fdle Emineyavuz_53 kalp atışları kaç cıktı canım bende bugün akşama kadar hastanede takip altındayım nstde herşey güzel çıktı kalp atışları 140 ile 160 arası güzel dedi doktor ama ben hareket hissetmiyordum hiç ultrasonda da herşey normal dedi doktorum ama ben hareket hissetmediğim için takip altına aldı olmadı doğuma alırız dedi 36+6yım ama çok şükür yavaşta olsa hareketlendi takip edelim dedi doktor 1 hatta sonrasına randevu verdi hergün yaz bana hareket etti veya etmedi diye dedi
Emineyavuz_53 Fdle benim doktorum da aynı dedi kalp atışlarını bilmiyorum ama 2 saatte bir kontrol et 2 günde bir gel dedi . Hareket bizim için çok önemli dedi cumartesi doğum olacak dedi .. sizde dikkat edindirmeli hareketlerine aman Allah korusun son ayımız da bişey olmasın
Fdle Emineyavuz_53 aynen canım Rabbim esirgesin benim kızım hep tembeldi hiç çok hareketli bir bebek olmadı o yüzden yanıltıyor beni yeri gelir akşama kadar hiç oynamazdı ama son ay hareket önemli dedi doktorum o yüzden kafama takmaya başladım bende
Bernw Emineyavuz_53 benim doktorumda hareket halindeyken değil anlamayabilitsin.Sessiz bir yerde biseyler yeşilden sonra soluna yat ve 2 saat takip et 2saat içinde 10 kere hareket ederse sorun yok dedi.Sizde öyle deneyin bı hergun yatın takip edin 1 günde 10 kere oynarsa zaten soru yoktur
Berrygurumi MeryemEnes1 NST - Nonstres test. Fetusun kalp atışlarının seyrini ve bebek hareketleriyle olan ilişkisini temel alarak "fetal distres", yani bebeğin oksijensiz kalma olasılığının taramasında kullanılan bir testtir,,, internette böyle yazıyor, karnına 2 cihaz koyuyorlar dıkdık diye bebişin kalp atışlarını dinleye dinleye 20 dk süren bir test Kuzum
Bernw Berrygurumi benim 32 den beri sancilaarim var ve herseferinde hastanede yatıyorum durduruyorlar bebek doğmasın diye 3 haftadır ilaçlarla tedavilerle duruyor bizde yarın 35 olucaz bizim bebekler çok aceleci bir an önce doğmak istiyorlar isallah biraz daha durdurabiliriz.Bebegin kalp atışlarında sorun olmadigi sürece serumlar ilaçlarla durduruyorlar canım
Berrygurumi Bernw beklesin 10-15 gün daha inşallah bıdıkım,,,, geceleri sancım oluyor,,, aynen ama bıdıklar çok aceleci,, o iyi olsun da ne zaman isterse gelsin ama anne yüreği işte aman iyi olsun sağlıklı olsun diye endişeleniyoruz ☺️🙏🏻