Merhaba herkese 🙂 ikinci gebeligim ve ilk kızımı 7 aylık 1.800 grm dogurdum. 6 ayliktim ve ilk suyum gelmisti doğuma kdr bütün suyum bitmişti ve ameliyata alindim. Şükür şuan 3 yaşında ve sağlığı iyi. Bu gebeligim de de aynı sorunu yaşadım hastaneden dün ciktim ilk suyum geldi ve bu da sanırım 40 haftayı tamamlayamayacak. suyun durumu şuan iyi ilkinde yaşadığım gibi aynı şeyleri duydum bugün de ama yine de korkuyorum şuan çok erken ve olması gerektiği yerde olmalı en azından doğduğun da tutunabilecek kadar güçlü olması gerekiyor ablası gibi 🙂 benzer durumla karşılaşanlar var mı acaba desteğe ihtiyacım var birde sanırım yalniz olmadığını bilmek istiyorum 🙂