Susamvemom Kızlar biliyorum herşey nasip kısmet Rabbim nasıl nasip ederse o oluyor . Zaten hamıle kalmam mucızeydı benım Pko luyum 1 seneden sonra femera ıle hamıle kaldım fakat kurtaj oldum . Bidaha hamıle kalamam diye cok korkuyorum hergün üzülüyorum bebeğimi çok üzülüyorum 😔 Pko olup da kürtaj yada dusukten sonra tekrar Hamile kalan varmı ne olur akıl verin 🤲🏻🌸
Bugleminannesi Susamvemom bende polikistik över var klomenle olmadı femara ile hamile kaldım 9 haftalıkken kürtaj oldum çok üzülmüştüm . Çocuk fikrinden tamamen uzaklaştım çunku bunalmistim. 6 ay sonra birden hastalandım sandım doktora gittim mide bulantısı ateş yüzünden doktor gebelik olabilir mi dedi hayır dedim çünkü polikistik overim vardı. İlaç kullandım 1 hafta sonra daha kötü oldum meğerse hamileymisim 7+5 di öğrendiğimde şuan 21+1 im. Hiç birşey yapmadan hamile kaldım adet düzenim yoktu bazen olmuyordum bile sakin doktorların lafına bakma . Kafanı rahat tut
ikicocukannesi_ Susamvemom herşey nasip bu hayatta bak canım benim hikayemi kısaca anlatıyım sana 2nsenelik evliyim ilk günden beri bebek istiyorduk sonra bir öğrendik polikistik over ilk gebeligim kimyasal oldu düşük sonra normal yollarla uğraştık olmadı aşılama yaptıralım dedik yaptırdık boş gebelik kürtaj oldum her ay adet olayimda yumurtlama günüm gelsin diye bakarken kürtajdan 1 ay sonra adet olmadım diye soğan suyu kürü yaptım normalde işe yarardı yaramadı doktoruma gittim ultrasonla baktı bişey yok her ihtimale karşı test yapalım dedi testte 0.5i görmeye alıştım saati geldi gittim sonucumu aldım ben 0 bekliyorum bı baktım 324 görevliye geri gittim bu benim testimmi eminmisiniz diye 3 kere TC kontrolü yaptırdım o test benimdi herşey nasip bu hayatta çok şükür yavrum şimdi yanımda rabbim vermiyorsa var bir zamanı rabbim en hayırlı zamanda en hayırlısı nasip etsin cümlemize 🙏
Saaadet Susamvemom ben pko luyum bir dusuk yaptm çatlatma iynesi ,femera,aşilama, hepsini yaotik olmadi .biraktim dr gitmeyi 7 ay sonra hamile kaldim 9 haftaligim suan insalh hayirlisi ile kucagimada alirim .rabbim olmayan herkese nasip etsin inşallah
Mrvm005 Susamvemom pcosluyum 3.5 yil sonra sans eseri geldi o kadar tedaviler tup bebek sonrasi yumurta takibiyle. Nasip degilmis dusuk yaptim 6 7 haftalikti 3 ay korun dediler korunmayacam dedim esime. 20. Gunu ovulasyon yapip iliskiye girdim sonra grip oldum bi daha yasamadim iliski. Peki ya sonra mi? Tek bir iliskiyle pcoslu olan biri tabiki hamile kalamaz dedim. Bi sabah uyandim adet olsam da gogus agrilarim gitse vucudum rahatlasin derken gidip bi test yapayim dedim. Bi baktim hamileyim. Şok oldum. Tek ben olsam iyidir eşim de şok oldu. Ama hic aklimizdan gecmezdi stressiz bi animiza denk geldi iste 😊😊 nasibinde varsa insallah sahlik sihhatle hayirli evlatlara sahip ol birer hayirli anne baba olun insallahhh. Maşallah diyelim bu arada bana da. Ben bu arada ilk ogrenince surekli elim karnimda nazar duasi okurdum kimseye soyleme olursa yine dusuk tehlikem oldu haftalarca yattim cok sukur yolu yariladik. Insallah Rabbim kimseyi bekletmesin hayirlisiyla dolsursun herkezin kucagini... AMINNN
Susamvemom Kkader1 malesef 7 haftalıktı kalbini duyamadık 4 haftada kalmıştı bebek gelısmemıs hemen kurtaja alındım
Aysegulum27_ Susamvemom pıhtılaşmamı çıktı tahlil yaptırdınmı neden kalbi durmuş? Benimde kalbi durdu kanda pıhtılaşma varmış o yüzden olmuş
beatrice00 Susamvemom bende ayni durumu yasadim suan hamileyim insallah bi sorunumuz olmazsa size umut olsun
Susamvemom Bugleminannesi gecmıs olsun canım sanada Rabbım sabır versın 🙏🏻Bende dedıgım gibi femera ıle hamıle kaldım ama demekkı sende dusuk yaptın 😔 pekı kaç ayy korundunuz sonrasında oldu canım?
Susamvemom Aysegulum27_ bılmıyorum canm ilk düşüğüm benım. Geçen hafta kan pıhtılaşma genetık testi yaptırdık sonuçlar 3 haftaya çıkacak. Umarım yoktur. Doktor yaptırın dedi yaptırdık 🙏🏻
Sinempl Aysegulum27_ bende 8 haftalıkken 2 ay önce kaybettim. Pıhtılaşma testi yapılmadı, doktordan talep etsem yapılır mı? Şuan kistim için yasmin kullanıyorum.
Aslihan2 Benimde kalbi durdu ama benim troid değerim 15 di ondan olabilir demisti doktor bekliyorm bende 2 ay bekleyip tekrar deniycm cok zor rabbim herkese saglikli bebisler nasip etsin
Susamvemom Aslihan2 Rabbım sanada sabır versin ınsallah canm cok zor aynen 🤲🏻 Sana tavsıyem troıdı düşürmeden hamile kalma çok önemliymiş o mutlaka doktora git ilaç kullan cnm düşer merak etme
Brcub Canim hiç üzülme bende pkoluyum 5 yıllık evliyim 2 bebek kaybettim. hiç birşey kullanmadan 3 . Bebeğime hamile kaldım Rabbim nasip ettimi hiç birseye gerek kalmiyo
Susamvemom Brcub aynen cnm yeterkı Rabbim nasıp etsin 🤲🏻 Nasip ve imtihan hepsi. Saglıkla büyüt bebeğini inşalah 💕
Susamvemom Brcub ben adet olunca yine bısey kullanmadan deneyecegm cnm hapla hamıle kalmak istemiyorum aslında doğal yoldan denıcem kalamazsam mecbur yine doktor yolu ve haplar..
Susamvemom ikicocukannesi_ Rabbım senınde yavrunu korusun cNım ne güzel hıkaye umut dolu💕🥰 bende bu ay olmadım kurtajdan sonra hala adet. 38 gün oldu 45 olursa doktora gidecem malesef hamılelık de yok. Adet olayım bende hemen soğan kürüne başlayacağım. Peki cnm sen ıcerken sorun olmadı mı soğan kürü? Bebeğe zararı olmadı dmı ?
Bugleminannesi Susamvemom evet canım bende düşük yaptım . Hiç korunmadim ama . Zaten çocuğum olmaz diye düşünerek hareket ettim kürtajdan sonra kontrole gittim doktor korunmana gerek yok sağlıksız gebelik raporunda sıkıntı yok dedi. Beklemedigim biandada hamile olduğumu öğrendim tekrardan .
Susamvemom Bugleminannesi saglıkla büyüt canım darısı bana ınsallah bu ay hamılelık olmadı ama adet de olmadım. Sen ne zaman adet olmustun kurtajdan sonra canım
ikicocukannesi_ Susamvemom inan soğan kürünü yaparken hamilemiydim yoksa soğan küründen sonramı hamile kaldım onu hesaplayamadim geçmiş zaman umut olmasına sevindim 😊
Bugleminannesi Susamvemom 20 gün kanamam oldu kürtajdan sonra zaten.kanamam kesildi 2 ay sonra adet oldum. Zaten önceden de düzenli değildi adetim hatta 1 ay boyunca kanamam olduğunu biliyorum 😣
Susamvemom ikicocukannesi_ Allah büyük canım yiyecek ekmegı varsa gelır o bebıs zaten soğan bahane asljnda :) bende yapacam valla umut oldunuz cok tesekkur ederım Allah razı olsun sızden🤲🏻
ikicocukannesi_ Susamvemom aynen öyle alın yazısında ne varsa o olur ne demek cümlemizden Allah razı olsun inşaallah sizde en kısa zamanda hayırlı haberler alırsınız😊
Susamvemom Kızlar cok tesekkur ederım hepınıze gerçekten burda aıle gıbıyız Allah razı olsun cok kötüydüm sabahtan beri durmadan sinir stres aglıyordum. İçimi rahatlattınız Umut oldunuzz Hergun dua edıyorum hergun rabbım saglıklısını en hayırlısı nasıp edecek bılıuorum ama işte adet olamadıgım ıcın onunda stresi cok uzerımde. Dualar okuyarak sakınlesıyorum😔 Esıme de bısey anlatamıyorum durmadan zaten soguk davranıyorum onada cok psikolojikmen kötüyüm galıba 😔 biraz kendımı toplayıp sonra hamılelık olursa olur. Ama galıba ılk önce kendımı toplamam lazım yoksa evlılıgım zarar görecek 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤷🏼♀️🙇🏼♀️ saolun🤎
Seline Susamvemom bende pko hastasıydım hiç bişi kullanmadan hamile kaldım çok sevindik tabi sonra düşük yaptım aradan 1 ay geçti tekrar hamile kaldım onda da 7 haftalıkken kalbi durdu o kadar üzüldüm ki yıprandım psikolojim alt üst kürtajdan sonra 50 gün adet görmedim düşün zaten normalde de 2 3 ayda bir oluyordum.doktor 3 ay ara verin demişti 3 ay ara verdik ama umudum 0 eşime dedim gidelim tedavi olayım ben.doktora gittim kadın dedi klomene başlayalım ama önce adet söktürücü vereyim kanaman olunca gel 10 gün ilaç kullandım gelmedi yetmedi macunlar yedim bitki çayları içtim sonra bi an aklıma geldi bi test yaptım pozitif inanamadım Allah’a binlerce kere şükürler olsun 34 haftalık olduk yine rabbime emanet.Bazı şeyler sen planlayınca değil o ne zaman verirse oluyor o yüzden asla kendini üzme ve akışına bırak.nacizane tavsiyem ben bu süreçlerde hayıt suyu içtim hep zararı olan bişey değil tam tersi yumurtalıkların kaliteli oluşmasını sağlıyormuş ben onun da şifa olduğuna inanıyorum tabi önce allah.sen de bi dene istersen belki faydasını görürsün hayıt tohumu ile hamile kalan bi çok kişinin hikayesini okumuştum daha önce bende ondan içmiştim.allah hiç birimizin kucağını boş bırakmasın 🙏