Arkadaşlar merhaba. 22 haftalık gebeyim, yemek yiyemiyorum hiç iştahım yok. 55 kilo ile hamile kaldım ve sadece 2 kilo aldım. Biliyorum alınan kilo ile bebeğin kilosu farklı şeyler ama endişe etmekten kendimi alamıyorum. Çarşamba ayrıntılı ultrasonum var, içim hiç rahat değil. Bu yemek yiyememek beni öldürecek, var mı benim gibi olan?