Merhaba kızlar. Benim yumurtlamam adetimin 16 cı gününde oldu....şimdi üzerinen 5-6 gün gecdikden sonra qarnimda sağ ve soldan batmalar oluyor hafifden...sancıda oluyor 1 hafta oldu hala devam ediyor ağrım var.Yumurtlamadan 1 hafta sonra boyle belirti olurmu? Bide bir soru daha..evlilik yapdım 2 ci ay olacak inşallah...adetim çok gecikdi hardasa 47 ci günde hiç böyle olmamişdi...şimdi adetim ne zaman olur? Yumurtlamadan 14 gün sonrami??