Damlaveminigi Merhabalar 7 haftalığız birden bel ağrım başladı anlamadım 2 düşüğüm var tedirgin oldum şuan sol kasığımda ağrıyor aklıma kötü şeyler geliyor ağrılar normal mi bilenler yardımcı olabilir mi
Sude_uzum01 Damlaveminigi Canım endişelenme çok normal o ağrı ve sancılar . Kanaman yoksa hiç sıkıntı yok Allahın izni ile 🙏 Bende de vardı aşırı hemde çok şükür geçti
Damlaveminigi Prenses39 ağrım normal kanama felan yok çok şükür ben endişeleniyorum tuaf oldum birden
Karadenizf Canım endişe etme öncelikle, benim de çok fazla ağrım vardı kese büyürken olur böyle kanama yoksa sorun yok demişti doktor. Siz keseye baktırdınız mı kese etrafında kanama riski felan varsa doktor söylüyor?
Damlaveminigi Karadenizf çok şükür kanamam yok keseyi kalp atışını duyduk etrafında kanama alanida yok dedi doktor ben endişelendim tuaf oldum birden
Karadenizf Damlaveminigi uzan dinlen bol bol hiç bişey yapma yat bir süre zaten en fazla 1-2 hafta sürer ağrıların. Sonrasında normale döner. İyi düşün kötü düşünme sorun yok. 🌼
MinnieMouse Bol bol uzanip dinlen canim Allahin izniyle bisey olmaz, elini karnina koy ve guzel seyler dusunerek dinlen. Strese girme kanama yoksa bi sknti yoktur insallah 🙏🏻 Yerlesme rahim genislemesi vs agri yapar