Herkese merhaba sezaryan zamanı sizce en uygunu ne zaman olmalı ? Doktorum 38+4 olarak gün verdi ama erken olduğunu düşünüyorum ve korkuyorum solunum sıkıntısı olur mu akciğer gelişimi filan diye düşüncelere kapılıyorum sizler sezaryeninize kaçıncı haftada oldunuz bilgilerinize ihtiyacım var 🙏🏼😔