mommyofson Merhaba arkadaşlar 33+3teyiz erken doğum riskim vardı bugün gittiğimde bebek çok aşağıdaydı doktor alttan muayene ettiğinde eli bebeğin başına değdi her an doğabilir dedi bu hafta doğan bebeği olan var mı neler yaşadınız
3bebe1anne_2021 mommyofson durumunuzla alakalı bir bilgim yok ama birşey sormak istiyorum benim de bebeğim aşağıda gibi bende 34 haftaligim ne gibi belirtilerinin var
Nrl mommyofson bende 34 haftalığım ve bebeğim inanılmaz aşağıda hissediyorum bacaklarımı kapatamıyorum bile yüremek imkansız acaba aşağıya mı inmiş çarşamba doktora gidicem şu belirtiler sizinki gibi mi başı dönmüştü zaten en son 1 ay önce gitmiştim doktora
Enyes Canım ilk doğumu 34+4 de yaptım 2400 gr 8 gün küvezde kaldı şuan 26 aylık:) 5 gün sonra doğum yapicam yine :) merak etme kuveze bile girmez belki:)
mommyofson 3bebe1anne_2021 şeffaf akıntım çok karnım çok aşağı indi mide yanması geçti bebeğin hareketini aşağılarda hissediyorum artık.
mommyofson Nrl benim yürümemde hareketimde çok kısıtlanma yoktu ama karnım çok aşağı indi mide yanmalarım geçti bebeğin hareketlerini aşağılarda hissediyorum bi de akıntım arttı
3bebe1anne_2021 mommyofson bu bahsettiklerin bende de oluyo iki gündür karnım agriyo alt kısmında batmalar acılar oluyo kontrolüm haftaya ama dünden beri arttı bu durumlar belki devam ederse acile de gidebilirim
3bebe1anne_2021 mommyofson inşaallah bebeğinizi hiçbir sorun yaşamadan kucağınıza alırsınız bende 34 haftadan sonra kuvezde az duruyorlar diye biliyorum inşaallah her ikinizde bu süreci güzel atlatirsiniz
mommyofson 3bebe1anne_2021 acilde çok yapılacak bir şey olmuyor genelde en fazla ağrılarınız dinsin diye hafif iğne serum verirler kendi doktorunuz alttan muayene edip hemen anlar öyle bir şey varsa