Gizay07 ben 19 haftada cekmeye basladım doktor dişin oluşturacağı enfeksiyon bebeğe daha zArarlı antibiyotikten dedi . Ki ben çok ağır çektim ağrıyı en son çektirdim bu sefer çekilen diş apse yaptı onu cektim . Siyah zeytin ve karanfil bi nebze ağrıyı alıyor ama tedavini bitir bence doktorun zaten kullanabileceğin ilaçları yazmıştır