Hanımlar hepinize hayırlı akşamlar. Siz benden bikac hafta öndesiniz. Ben tam 14. Haftadayım. 5. Haftadan beri bulantı ve kusmalarim oldu halada devam ediyor prilam kullanıyorum 4 haftadır ona rağmen hala hergun çıkarıyorum. Hiç kilo almadım ve başladığım kilodan 1 kilo eksik devam ediyorum. Sizlere sorum şu. Bulantı kusma yaşadığımdan beri sevdiğim hicbir şeyi yiyemez oldum ve sanki hiç yiyemiyicem gibi hissediyorum. Bulantı kusmalar bitince istediğimiz gibi canımızın istediğini yiyebiliyor muyuz ? Yoksa hamilelik sonuna kadar boyle devam eden var mi ? Sanki hep böyle kalacakmışım gibi hissediyorum 😔 biraz uzun oldu hakkınızı helal edin.