Nejla74 Merhaba, hamilelikten önce mide koruyucu kullanıyordum. Fakat şimdi doktor içmemi yasakladı. Hiç birşey yiyemiyorum hemen gaz ve ekşime yapıyor. Gaviscona başladım. Kullananlar yorumlarını paylaşabilir mi?
Mrcy Nejla74 gavıscon ile aşk yaşıyorum 💕 33+4 deyim halen içiyorum dr verdi içebilirsiniz zararı Yok rahatlatıyor biraz
Gurebaa Cigdemanne_01 bir yudum alınca o kadar rahatlıyorsun ki 😅 doktora gidene kadar soğuk süt iki yudum al o da iyi geliyor
Cigdemanne_01 Gurebaa sütten midem bulanıyor canım küçüklüğümden beri içemiyorum ama yinede denerim çünkü beni çok zorluyo midemin yanması boğazıma doğru sanki içimde bişey kaynıyomuş gibi iğrenç bişey 😔
SbnmTlg Renni duo verdi doktor bana. Tepene dikip içsen bile bi zararı olmaz dedi. Çok rahatsız edince alıyorum bir yudum. Rahatlıyorum bayağı 👍🏻
Gurebaa Cigdemanne_01 canım Allah şifa versin bir an önce doktora git yazıdır. Saglık ocagı da yazıyor.
Seher-76 Aynen bende gaviskon double içtim işe yaramadı o kadar feci midem yanmam ama rennie çiğneme tableti alınca rahatlıyor ilk aylar mide bulantısından bişey yiyemiyordum şimdi mide yanmasından Allah hepimizin yardımcısı olsun 🙏