Bhr Edaertu ben 25 haftalıkken kullanmaya başladım sadece akşamları kullanıyorum şuan 31 haftalık oldum hale kullanmaya devam ediyorum bence önce kullanın çünkü yumuşak tuttuğu için çatlama olmuyor doğumdan sonra da bebek kolay emiyormuş
firdevs Edaertu son haftalarda başlanıyormuş canım arkadaşım almış bana hediye etti o da Eylül’de Doğum yaptı bana bir iki hafta önce kullanmaya başla dedi ben öyle yapıcam 🤗