30 hafta olduk bugun kızlar cok şükür
bişi sorucam bu hastane cantasımı me zaman hazırladınız
annem önce cantayı yapalım sonra temizlik yapar ve kıyafetleri yıkar ütüleriz dedi ama canta bi hazır olsun dedi kenarda dursun nolur nolmaz dedi
siz ne zaman hazırladınız cantanızı ayrıca depent cok kullanışlı mı depent alan hasta bezi aldı mı