Biz iki tarafında ismini koymayı en başından beri düşünmedik ve açık açık söylemiştik öyle bir beklentiye girmeyin lütfen diye. Birinin ismini koysan diğeri üzülür gibime geliyor. Ben sıcak bakmıyorum dede babaanne anneanne ismi konulması olayına. Gönlünüz ne istiyorsa onu koyun bence, sizin çocuğunuz sizin bir parçanız bir kişiye bağlı kalmayın 😊 hayırlısıyla kucağımıza alalım isim en kolay kısmi 🤲🌼🎈