Cigdemanne_01 Sevgili anneler merhaba, Ben 17+2 haftalık hamileyim ve karnım nerdeyse hiç büyümedi ve hala 28 beden pantolon giyiyorum rahatsız olmadan o kadar yani. Sizin karnınız ne zaman büyüdü ? Benim karnım ne zaman büyür acaba ?
MzyynSrctn Cigdemanne_01 ay size maşallah diyorum Allah nazardan saklasın ☺️ herkeste değişir karın büyümesi 14 hafta bitiyo bugün ve benim karnım belli oluyo artık. Hiç kilo almadım ama göbüş belli 😁 karnı çok belli olmayanlar için iç karnı geniş derler ama bilmiyorum
Handetunay Cigdemanne_01 canim ben 30 haftalik hamileyim. Bol seyler giyersem hala belli olmuyor. 😀 saglikli olsunlarda gobek cikmasin nabalim. 😊
Aysessss MzyynSrctn ben de 14 haftalığım ama koca bi göbeğim oldu 😳 normaldir dmi ya 1,5 kg falan aldım
Cigdemanne_01 MzyynSrctn amin Allah hepimizi nazarlardan saklasın inşallah canım 🙏 benimde karnım çıktı hiç çıkmadı değil ama ben dışarıdan bakınılınca hamile gibi gözükmek istiyorum artık 😂 arkadaşlarım bakıyo sen mi hamilesin diyor bende alınıyorum 😂 karnımın gözükmesi için dar giymem gerekiyor ama oda bana göre değil salaş seviyorum ben bilmiyorum ama büyüsün artık 😂
Cigdemanne_01 Smraozn12 Ben artık büyümesini istiyorum bebeğimi daha fazla hissetmek istiyorum biraz sabırsızım kuzum 😊 dışarıdan bakınılınca hamile olduğum belli olsun istiyorum 😂
810473 Cigdemanne_01 Benım 5aydan snra tam anlamıyla bellı oluyordu cok takılmayın ne gzl ıste ztn son aylarda ıstemesenızde alacaksınız dert etmeyın saglklı olsn da bebegnz cınsıyetı ne ılk bebekmı?
Cigdemanne_01 810473 evet kuzum ilk hamileleğim kızım olucak inşallah 🙏 iç karnım büyükmüş herhalde onun için büyümüyormuş 😊😔
MzyynSrctn Aysessss normaldir sanırım ilk üç y 2-4 kilo arası normal demişti doktor ama ben kilolu hamile kaldığım için almadan daha iyi olur demişti 😁 çok şükür almadım ama sanırım bundan sonra alıcam fazlaca çünkü canım hep ekmek arası şeyler istiyo 😂😂
_zehra_ Aysessss bende böyleydim kilo almadım ama popom ve göbeğim büyüdü. Şimdi 22 haftalığım 8 aylık gibi göbüşüm var ve bebişim 372 gr🤣 bende 3 kilo aldık daha çok değil ama iç karnım küçük değil hiç yok.benim heralde😁
MzyynSrctn Cigdemanne_01 😁 anlıyorum canım seni ama bünye meselesi işte. İnsanlar bakınca anlasın istiyo insan toplu taşıma da yer vermiyorlar belli olmayınca 😁
Smraozn12 Cigdemanne_01 az kalmş biraz daha sabret sonra görecem ben seni ay hareket edemıyorm ay yatamıyorum ay da ay ay 😂😂
Sweetblonde88 Cigdemanne_01 20. Haftadan sonra büyüdü. Aslında 12 13 haftadan sonra karnımı sıkmaya başladı kıyafetlerim ama hamile karnına benzeyen bir karnım hiç olmadı.
Merve9898 Cigdemanne_01 bende 17+1 cinsiyetimizi henüz öğrenmedik haftaya gidecez kontrole doktorum Bayadır izindeydi bende başka doktora gitmiştim. Sizin tahmini doğum tarihiniz belli mi
ShrBkr Cigdemanne_01 25 ten sonra büyüyor, ben 10 gün içinde doğum yapicam hala 5-6 aylık sanıyorlar 😊
Cigdemanne_01 ShrBkr iç karnınız büyük olduğundan dolayı mıymış peki canım ? Bana iç karnın büyüktür diyorlar
Aysessss MzyynSrctn aynennnn evettt benim de, canım sadece peynir ekmek istiyor yaa ama ekmekkk çok istiyo :(
ShrBkr Cigdemanne_01 ondan olabilir canım banada öyle demişlerdi bide minyonum ben 44 kilo ile hamile kaldım şuan 38+1 im 55 kiloyum, ödemin yok bunlar da etkiliyordur
hilal_yener Cigdemanne_01 20+2 haftalık hamileyim karnım var ama öyle abartılcak kadar da yok 😂 bende bu dertten müzdaripim
Sukufe Cigdemanne_01 bende 17+5 sanki çok az şişmiş gibi ya arayan herkes soruyor şişti mi diyor ben 5 yada 6. Ayı bekliyorum elbet bir gün şişecek 🤣🤣
Cigdemanne_01 Sukufe banada sürekli sordukları için karnımın büyümesine taktım zaten sormasalar sorun yok 😂😂 ve böyle şişmemişken daha rahat ama işte 😂