Angelllll Duyguali canım ben dün baktırdım acile gittiğim için ama burda yazanlar gibi hiç canım acımadı hatta ebe bir kaç damla kan gelebilir sonrasında korkmana gerek yok dedi ama oda olmadı esneklikle alakalı bir durum olabilir
Ryhn0 cansuaydin insallah öyle olur bende normal dogum istiyorum ama daha ilk asama muayeneden cok tırsıyorum😂
cansuaydin Ryhn0 aynen boyleydim ilk muayeneye giderken😂 ne halt edicem ben diyodum ama inanın cok kolay oluyor...
balkanesra Bende haftaya pazartesi çatı muayenesi olucam inşallah kendimi kasmam tek istediğim bu. Kastıklarında acı oluyormuş serbest bırakmak önemli kendini ama gel de bırak 🤦🏻♀️ Bakalım hayırlısı