38+1 de artık doğum için gün aldık sancılarım var fakat düzenli değil açılmam 3 cm doktorum suni ile desteklememiz lazım dedi çünkü bir haftadır sancı çok ama açılma 3 den yukarı çıkmıyor bebeğimde yerleşmiş bizde böyle karar verdik perşembe yatıcam bebeğimin kilosu 3100 bana dua edin lütfen hayırlısıyla doğum yapayım yavrum sağsağlım kucağıma alayım artık o kadar ağırlaştım ki kımıldayamıyorum bel ve kasık ağrısından