Minnosum1 Canım Ben adetin 5.günü günde 2 tane olacak şekilde 5 gün boyunca femarayı içtim neredeyse kullandığım günden itibaren adet günüme kadar kasıklarımda agrilar oldu adetimin
10.gününden itibaren eşimle ilişkiye başladık (Ve
o gün doktor kontrolum vardi yumurta kontrolu yaptı boyutunu tam hatırlamıyorum ama sanırım 22 mm 1 tane yumurtam olmustu hatta 1 tane neden 1 tane diye üzülmüştüm doktorum önemli olan kalitesi fazla yumurta olmasi daha cabuk hamile kalacagin anlamına gelmez dedi ve kaliteli 1 tane yumurtan var dedi ) 10.gün oldu 11.gün olmadı (yani bir dolu bir boş oldu)12.gün tekrar ilişki oldu ve 3 saat içinde ikinci kez oldu(bunu bir doktor sitesinde okumuştum ilişkiye girdikten sonra 3 saat içinde çok kaliteli sperm olurmuş erkeklerde ve 3 saat dolmadan tekrar ilişkiye girmiştik) 🙄 Kusura bakma çok detaylı detaylı anlatıyorum ama bunlar ayıp değil birbirimize faydalı olmak adına mecburen yazıyorum 🤷♀️😊 O gün ayni zamanda ovülasyon testi de yapmıştım genellikle 11. yada 12.gün yumurtlamam oluyordu çünkü testim pozitif cıktı iki çizgi de kopkoyuydu doktoruma yolladim resmini çekip ve yumurtamın çatladığını söyledi aynı zamanda da bugünden itibaren 3 gün üst üste ilişki olsun dedi ve 12-13-14.gün eşimle birlikte olduk ondan sonraki günler de bir dolu bir boş olacak şekilde diğer ayki adetime 1 hafta kalana kadar devam ettik 1 hafta kalınca bıraktık hiç ilişki olmadı 😊 11 temmuzda adet olmam gerekiyordu olmadım 12 temmuzda kan verdim ve hamile olduğumu öğrendim bu arada ilk aydan hamile kaldım doktorum olmazsa üzülme 2.ay tekrar deneriz hem 2.yada 3.kullanımda çok daha etkili demişti ama gerek kalmadı 🤲 ALLAHIM isteyen herkese nasip etsin kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah 🤲 sormak istediğin şeyler olursa sir yine seve seve cevaplarım canım 🥰