Esraaydn21 pişik kremi .bepantol,Dalin ,bide j.bayb kullandım.cesitli olma sebebi hangisi indirimdeyae onu aldım.dunde hepsi buradadan keci sütü özlü bı pişik kremi aldım 8tl.daha gelmedi.gogus ucu kremi ne gelince herşeyi sürdüm ama geçmedi o zamanla geçiyor herhangi uygun fiyat bı ürün al en azından nemli tutar.