Kızlar haftaya Pazartesi sezaryan günüm hayırlısıyla kızıma kavuşucam inşallah. Son günlerde korkular sardı bebeğim hasta olursa yoğun bakıma girerse falan diye diye sürekli düşünüyorum. Çok korkuyorum😩bu korkular beni benden alıyor be yapmalıyım. Tecrübeli annelerden tavsiye rica ediyorum