Mrvemr Kızlar ben 4 haftalık hamileyim doktorumdan memnun değilim değiştirmek istiyorum kayseride önerebilceğiniz bi doktor var mı
Zozi Mrvemr cnm eğer elektiriğiniz uymadıysa biran önce değiştir derim.bu süreçte drun içine sinmesi çok önemli bence.
Zeynep-ZMG Mrvemr dünyam hastanesi Aynur Simur canım ben ona gidiyorm çokta memnunum çok güzel ilgileniyo açıklayıcı ve rahatlatıcı konuşuyo saolsun kendinizi daha bi değerli hissetmenizi sağlıyo gelinimizde Aynur hanıma gitmişti oda çook memnun kalmştı
Mrvemr Efemmm Zozi Yayamazbebek Acıbadem hastanesinde mustafa taş diye bi doktor var onun nası olduğunu biliyo musunuz peki
Aysen12 Zozi canım özel bana 12 haftalik kiz gibi görüyorum dedi 14 haftada devlete gittim daha küçük beli olmaz dedi kafam karisti
Efsane Mrvemr Normal Doğum pek sevmez. Benim eski doktorum kendisi. Hüma da Cahit Gözüakça var. Veya Memorialde Özgüç beyi çok methettiler. Kadın hekim olarak ta Acıbadem de Fatma Kutlusoy
usminik kizlar bende okmeydanina gidecegim oraya gidediniz varmi hangi doktoru onerirsiniz.(devlete gidecegim ozeline degil)
Efemmm usminik kayserideki doktorları konuştuğumuz için burada hiç bi bilgimiz yok isterseniz buna uygun başlık açabilirsiniz
Zozi Aysen12 cnm en erken 3. ay bittiğinde yani 13 .hafta gibi anlaşılıyor sanırım. genellikle 16-17. haftalarda daha net olabilir.biraz daha bekle bakalım belli ki göstermemiş bebişin😀