Kızlar,
Birkaç gündür halsizlik, eklem ağrıları vardı, bu sabah 38.5 ateşle uyanınca hemen doktora gittim. Serum verildi (parol ve tuzlu su çözeltisi), iyi geldi baya. Sonra bazı testler yapıldı, CRP değeri 11, sedimentasyon 38, WBC 15 çıktı, doktor kanda enfeksiyon olduğunu söyledi. Antibiyotik ve birkaç ilaç daha yazdı. Antibiyotik “Aksef”, daha önce kullananan var mı bu ilacı acaba?