Wait_my_second_baby Kizlar selam💕 kalp atisina 6 hafta olunca gidersem duyarmiyim? Ya 2 hafta falan dahami beklesem? 5+2 yiz💕daha cok kucuk sizde durumlar ne
YagizAsyaMom Wait_my_second_baby bende cuma günü gideceğim kese görmeye kalp atışı için 6. Haftanın sonlarına doğru gitmek daha iyi olur
smyynl Biz bugün gittik canım 5+6 yız. Keseyi gördük. doktor haftaya duyulur dedi. Ama 2 hafta sonra gideceğiz 😍
Karadenizf Benim 6+3 de duyulmamıştı canım. Vajinadan baktı duyuldu erken olabilir 7. Hafta gidersen garanti olur ya da vajinadan da baktırabilirsin
KbrUngn Ben 5+3 de gittim kalp atışı duyulmadı sadece kese gözüktü. Doktor 6+4 de çağırdı. Duyabilir miyim kalp atışını