Dilaracezik Genital bölgesinde siğil çıkan? Hamileyken tedavisi var mı acaba kremlerle falan ve geçip normal doğum yapan var mı? 32+4 haftalığım ufak bi şeyler çıktı ama siğil mi bilmiyorum 😔
Dilaracezik Esracemre nasıl yakınıyor öyle acaba az suya az sirke mi koymalıyım eğer siğilse bu şekilde geçer mi doğum açısından sıkıntı olmaz dimi
Esracemre Dilaracezik yok canim wc ye girince temizlenirken suyun icine sirke koy ben cok koymustum sükür gecti bi sakincasi olmadii
Dilaracezik Marinedeniz evet sıkıntı doktora sordum ama benimkiler tam siğil mi o da anlamadı parça alınıp bakılması gerekiyor,eğer geçerse bublar normal doğum için sıkıntı mı yinede acaba