O isimden çok diye koymamazlık çok saçma zeynep ismi daha da çok o zaman kimseye özel isim bulamazsınz ki illa bir kaç isim trend olur koyar bir kesim sonra ki yıl başka isimler moda olur bu böyle gider siz neyi beğeniyorsanız güzel isim odur bence 😂 ee ne yapalım asel çok diye koymayalım mı yani yada zeynep ismini...