Merhabalar yaklaşık 1 haftaya yakın ayak parmaklarım arasında bi kaşıntı kızarıklık oluştu minik minik kabarcıklar da var doktoruma randevum daha vardı bende sağlık ocağını bi göstereyim dedim mantar mı diye tam anlayamadı oda cildiyeye yönlendirdi böyle bir durum yaşayan varmı acaba aranızda ?