bilgihamile Belim okadar değil aslında ama bu hamilelikten de önce oluyodu,ama nadir yani hiç üstünde durmadım. şimdi hiç çekilmiyo.topallatacak kadar.sadece sol kalçamın yanı tam yan tarafımın içi acıyo, zaman zaman geçiyor tabi sürekli değil allahtan,kontrolüme az zaman var gidince görüşücem magnezyumu sorucam,bir test yaptırırım. hamilelik sonrasında da bir flim çektiricem,