Cigdemanne_01 glnur90 bende 17+2 haftalık hamileyim cinsiyetimiz kız 🥰 Karnın büyüdü mü canım benim karnım hiç büyümedi nerdeyse çok minik büyüdü
Musbet Bende aynı şekil ilk bebeğim olucak çok heycanlıyım hemen zaman geçsin istiyorm 18 haftalığız cinsiyetimizde kız🌸
Yasemen_1989 Musbet aynıyız sizinle benim de kız😍Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻
glnur90 Musbet yaa sağlıkla gelsinler 🤲 tüp bebek süreci çok zor geçiyor gerçekten şükür ilkinde tutturduk rabbim isteyen herkese nasip etsin 🤲
glnur90 Cigdemanne_01 valla cnm ben kilolu yum pek bir fark yok pantolonlar dar gelmeye başladı ama gözle görülür bir büyüme yok karnımda