Aslannnn [bilinmeyen] tekrar yaptirmaya gerek yok canim artik doktor kontrolumde ogrenirim herseyi keseyide gorurum insallah 😊
Aslannnn [bilinmeyen] bence gerek yok diger gebeligimde hic kan vermedim idrarda cikinca gitmistim doktoruma ve keseyi görmüştüm
Aslannnn [bilinmeyen] ben gidene kadar olur canim ya çokta kafaya takmamak lazim o gunlerde gelir elbet 😊😊😊💕❤😄
Azra Aslannnn Benim adete 10 gun var canim piskolojil heralde hisediyorum o belirtileri 😑 Adetim gecikirsen tekrarlarim testi insallah bende hamileyimdir
RRR Senin için çok dua etmiştim hatta gelim toplanalım diye bi grup vardı rabbim o grubun hepsine tez zamanda nasip et demiştim görünce en az senin kadar mutlu oldum kuzum saglıkla kucagına al İnsaALLAH ☺❤❤❤
DidemYldrm Elats61 bu 20 hafta nasıl geçti hiç anlamadım sanki dün gibi gidip test yaptığım an ama son aylar geçmicek gibi 😅
Aslannnn DilekAkkayaYksel dün mesajini görmedim canim dua edenlerden Allah razi olsunnn cok sagolun hepiniz cok sukur hamileyimm dualariniz kabul olduu 💕❤🥀😀