Aslannnn 3 gündür yapiyorum ama emin olamiyordum bugun daha belirgin testimm . Cok mutluyum Allah herkese nasip etsin inşallah 😊😊
Melegimveben Aslannnn negatifte yanılma var ama pozitifte yok diye biliyorum kuzum sen yinede kan yaptır ama şimdiden hayırlı olsun sağlıkla al kucağına 🤗♥
Aslannnn Melegimveben insallah canim âdet gününde en düşük kac cikarsa gebelik oldugunu gosterir benim hicbir bilgim yok bu konuda @[silindi]
NurCC Hayırlı olsun canım.. Kan testiyle netleştir.. Bende ilk test yaptığımda silikti akşamında gidip kan testi yaptırdık 0.7 çıkmıştı.. Rabbim gönlüne göre versin inşş..
Melegimveben Aslannnn canım o kişiden kişiye değişiyor benim adetim 2 hafta geçmişti 94 çıktı geç döllenme olmuş ama kiminde adetinin öncesinde 1000 çıkıyo ayrıca 4 haftalık hamileyken eczaneden test alıp yaptırdım negatif çıktı sen kan yap en iyisi 🤗
Didemalkanendik Hayırlı olsn canm ben adetimden önce yapmıştım silik çıkmıştı ertesi gün gidip kan vermiştim 284 çıkmıştı kan testi yaptırırsan için de rahat eder Allah hayırlı etsin inşallah
Aslannnn Didemalkanendik bende cok merak ediyorum bugun adet gunum insallah gercekten hamileyimdir kanda cikmaz diye korkuyorum dua edin bana 😔🤗
Aslannnn [bilinmeyen] tamam canim insallah hamileyimdir 5 tane test yaptim hepsi pozitifti insallah hersey guzel olur
Sil12 Aslannnn adet öncesi negatif çıkar tesste . Ben adet öncesi yaptım negatif adetim 3gün geçti 201.08 çıktı 👐🏼👐🏼
Lonelinesss Kızlar bende gittim doktora bütün 2 ay 4 günlükmüş ama progestan başlattı içten hafif çok az kanama varmış önlem amaçlı veriyorum dedi bide iğne verdi aranızda böyle olan var mı