Bugun ikili tarama testi yaptirdim 11+6 haftalik gebeyim doktor %90 kiz dedi cok mutlu oldum ama anlamadigim konu nazal kemigiylenilgili bisey soyledi asistanina ben kotu birsey varmi dedigimde yok dediler vardirda benden saklarlarmi icime kurt düştü 😫