36+6yım bebeğimin herşeyi normal ama asla hareket etmiyor soluk alıyor nstde herşey normal çıkıyor ama bir türlü hareket etmiyor şimdi serum taktılar eğer ki yine hareket olmazsa alabilirim dedi doktor çok tedirgin oldum herşeyi normal olup neden hareket etmez bir bebek 😔