EbruIrmakAhmet yani eğer koyacaksanda kıyaslama yaparak koymak doğru değilmiş, mesela çocuğun adı Muhammet ama illa ahlakı güzel olcak ne bilim alkol vs almayacak , ibadetlerini tam yerine getirecek diye bir şey yok ki haşa kimse peygamber efendimiz gibi olamaz tabi ki . Bu seferde işte adının hakkını veremiyor biz bile diyoruz ya adı Muhammet ama işte barlardan çıkmıyor ne tezatsın isminle falan diyoruz bana o yüzden tuhaf geliyor ne bilim . Düşünsene Kıyamette işte x oğlu Muhammet ama dünyada yapmadığı kalmamış Muhammet ismi yanlış geliyor bana.