Ben hamile kalmadan önceki ay 42. Günde regl oldum. Test yapmadım pek takmadım. Herhangi bir sorunumda yok, kist vs. Sonraki ay tatile gittik yumurtlama dönemim değildi henüz orda ilişki olmustu ve orda hamike kalmışım. Doğruluk payını bilemiyorum ama bazen rahim gecikme ile kendini hazırlarmıs korunmayı bırakınca diye okudum. Ve şu kafaya takmayın dediklerine geröekten inanmış oldum🙏🏻🤍