Papatyam2017 Kızlar ben bu ikisi arasindayim eşim 2.tercih zeynep istiyor ama ben bu isini beğendim sizde hangisi güzel.
[silindi] Papatyam2017 bence Zeynep çom güzel, her zaman modern kalan bi isim, benim de kızım inşallah Zeynep Naz💖 olacak
Yagmur_ Canım Asel cennetteki bal ırmağı demek ama biz hocaya sorduk tam anlamı olmuyor ASAL demeniz gerek dedi yani asel bal ırmağı demek olmuyor o yüzden bence bidaha düşün derim ☺️😊
Papatyam2017 Yagmur_ bazen türkçeye dönüşümü değişik oluyor ama hiç duymamıştım bu isim için böyle birseyi teşekkür ederim :)
Dmr Yagmur_ aslında canım Arapça da ASEL yani bal kelimesinin kökeni olan asel sin harfi olan se harfi ile yazılıyor İnce değil de tam tersi kalın okunması manasını değiştirir doğrusu Aseldir yani 😊