Merhabalar size 2. Doğum hikayemi anlatmak istıyorum. Doğumdan 3 gün önce nişanım gelmişti . Hastaneye gittim 1 buçuk cm açıklık ile eve gönderdiler . Hafıf adet ağrısı gıbı ağrılarım oluyordu . Kanamam da devam ettı ben açılmam olmustır umudu ile yine 3. Gün yine kontrole gittim ama hıcbır degısıklık yoktu . Suyun ve sancının gelmesını bekle deyıp eve gönderdıler.bu arada ben pılates topunun üzerinde zıplama hareketleri yapıyordum ( int te var bakabılırınsz) O gece saat 2 de lavaboya kalktığımda suyum geldı ve o an sancım başladı . Sancılarımı takıp etmeye başladım anında 2 Dk ya düştü ve hastane bıze yarım saat uzaklığındaydı. Hemen hazırlanıp çıktık . Hastaneye gittgimde acilden muayene oldum 7 cm açıklık vardı 🙄çok mutlu olmsutum çünkü sancılar benı çok zorlamıyordu . 1. Doğumum suni sancıyla olmustu o yüzden kendı sancılarım çok çok hafıf geldı. Hemen benı doğumhaneye çıkardılar . Doğumhanede tekrar muayene edıldım 9 10 dedıler ve çatalı hazırladılar . Doğum anı zorladı biraz benı . Ikınırken nefesını hc kesme başa dönersın deyınce son nefesıme kadr ıkındım ve oğlumu saat 4 de kucağıma aldım 🥰 suni sancısız kesısız bir şekılde başardım 💪🏻 Allah herkese kolay doğumlar nasıp etsın. Bu arada 35. Haftadan sonra bol bol hurma yedım , pılates topunda zıpladım ve doğuma 1 2 gün kala merdıven çıktım😋